Anmälan – Stormöte Regional kustsamverkan Skåne/Halland, 7-8 maj, Ystad

Anmäl dig här: Stormöte – Regional kustsamverkan Skåne/Halland | Länsstyrelsen Skåne (lansstyrelsen.se)

Program: Program RKS S-H Stormöte 240404

Regional kustsamverkan Skåne/Halland (RKS) bjuder in till stormöte den 7–8 maj i Ystad.
Vi inleder stormötet med ett fältbesök längs kusten för att studera effekterna av Babet, därefter fortsätter vi på Ystad Saltsjöbad med presentationer, diskussion och nätverkande. Stormötet kommer i år också att ha en ännu tydligare roll i att styra de frågor som RKS Skåne/Halland bör arbeta med framöver, så er medverkan på stormötet är viktig för att RKS ska prioritera rätt arbetsuppgifter.

• Målgrupp för stormötet är du som arbetar med eller är berörd av klimatförändringar i kustnära områden.
  • För ett givande möte ser vi gärna att både politiker och tjänstepersoner från flera förvaltningar deltar.
  • Mer information kommer inom kort, men boka redan nu upp datumen 7–8 maj i din kalender!

Har du frågor?
Kontakta Sebastian Bokhari Irminger, SGI